Jag älskar naturen!

det är så härligt att vara ute när det är så fint väder som det varit idag :) speciellt när man är ute u naturen, jag menar riktiga naturen.. vi var ju i skogen idag och gick en slinga på 6 km ute i tyresta nationalpark :) mysigt mysigt!! det var så vackert, jag ahde nöstan glömt hur vackert det är, det kändes som riktig trollskog vissa bitar av slingan! åh mysigt.. och john erkände faktiskt att det var skönt att gå i skogen (han var ju inte så pigg på det när jag tvingade med honom ^^) och Balto hade jätteroligt :D










Kommentarer
Postat av: Marie

Vilka fina och härliga bilder! Speciellt den med hästen och hunden på, nos mot mule, :)

2009-08-30 @ 12:41:50
URL: http://mariestayreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0