haha jag är ju lite väck ibland ^^

jag tänkte skriva "äntligen fredag" som rubrik, haha jag har ju verkligen ingen koll på dagarna längre, alla är lika ändå ^^
hur som helst jag skulle gått på lisas födelsedags fest ikväll men eftersom Balto lillen har fått skabb kan jag inte och vill inte lämna bort honom till hundvakt.. så nina komme rhit och vi ska äta kräftor och ha myskväll :)

jag har nyss städat hela köket :P så vi får plats där inne, annars är ju köksbordet ett bra avlastningsbord eftersom jag alltid äter framför teven :P Annars har jag massor av tvätt att ta hand om och sen ska jag ner och handla till ikväll :)

later ♥

(jag lyssnar på mina gamla älsklingar Snow Patrol nu, hade glömt bort hur bra de är :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0