tråkigt väder här på andra sidan jorden!

ja det är grått och typ kallt :O eller ha kanske 17 grader skullejag gissa på så det är ju inte kallt om man jämför med er där hemma där ni har minusgrader :O jisses det var ju fan varmt när jag åkte !! haha det kanske är kallt där nu bara för att jag åkte ;P det blir varmt igen när jag kommer hem hahaha.. ne men vi har haft kanonväder här annars :) har iof bara fått lite linnebränna med hoppas på en solig fin dag imorgon så vi kan åka till bondi och pressa ^^ haha

saknar alla där hemma
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Liiiiisa

hoppas du mår bra och har det bra!!

saknar dig här hemma. jag vill se bilderrrr :D

2009-04-19 @ 21:02:59
URL: http://liiiiisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0