min älsklings opera!

de som känner mig och de som läser min blogg kan inte ha undgått att min älskling opera är The Phantom of the Opera. det var också denna film som öppnade mina ögon för opera över huvud taget, eller öppnade mina öron också kanske man ska säga ^^ men iaf, det var ett bra tag sen jag lyssnade och såg på den.. men nu när jag fixar allt hemma så kom första låten på itunes och nu lyssnar jag hela pjäsen :D den är så bra :D kommer lyssna lyssna ochlyssna på den när jag flyger på lördag, då komme rjag må bra, även om jag sitter i ekonomi klass på ett flyg, trångt och knöligt och i 23 timmar! jag mår alltid bra av min fantom på operan :D :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0