bajs!!!!

jag tror jag börjar bli sjuk :( jag ahr ont i huvudet, mår illa, har spykänslan hela tiden, är trött hela tiden, ingen ork alls har jag :( fan fan fan!! ska jag behöva ligga hemma i sängen de sista dagarna i australien ?? hoppas inte, men just nu ser det så ut :( jag och frida vill ju gå på operan imorgon men jag tror inte att jag klarar av det :(

och tänk sen flygresan hem !? kommer ju vara en plåga om jag ska vara dålig och må illa, risken att spy är ju ganska mycket större då när man lyfter och landar 3 ggr!! men men what to do ?

barbecuen hos angelicas pojkvän var iaf mycket rolig :) tråkigt väder dock så vi var ju inomhus men annars var det super :D

ne nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite och sen sova.. om jag kan :/

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Liiiiisa

vad tråkigt att du är sjuk gumman! :(

när kommer du hem? ska du jobba något i maj på mässan?



puss

2009-04-24 @ 22:42:16
URL: http://liiiiisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0