2 dagar!!!

eller nja inte riktigt, typ 1 och en halv dag kvar :D åker ju hemifrån vid ty 4 - 5 på lördagmorgonen så ^^ helt sjukt!

sitter just nu hemma hos far min som är i thailand, och försöker skriva ut mina biljetter och mejlet om mitt elektroniska visa och grejer men så smart som han är har han ingen färg kvar i patronen så man måste byta, jo tjena att jag kand et :O haha så jag får väl snika in på något bibliotek elelr så och skriva ut det jag behöver :/ oj oj oj vad saker man måste göra :O

iaf så ska jag till farsta igen idag för att hämta min sko som skomakaren lagade åt mig :) mina gladiatorsandaler vill jag ju ha på resan liksom ^^ och sen ska jag fika med lisa :) ska växla pengar, kolla på bikini.. sen ska jag hem till mor och käka med dom och sen träffa linnea :D wiho vilken dag !! :D


Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Ja precis :D

2009-04-09 @ 12:34:20
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0