vuxen

har fått mitt körkort nu :) vad vuxen jag känner mig haha.. nu jäklar är man inte ett litet barn längre ^^
men herre gud ! fotot på kortet är ju fördjävligt haha, eller asså det är egentligen ok men ändå så fult.. men vem blir bra på sitt körkort ? eller leg för den delen, pass ? jag känne ringen som är nöjd haha

iaf idag var jag på infomöte på mässan om hur det kommer gå till på denna mässa.. eftersom john skulle jobba idag så tänkte jag hälsa på lite efter mötet, men nej då, han hade sovmorgon ! pucko ! ;P iaf efter mötet åkte jag hem, somnade lite på soffan i väntan på att frida skulle ringa så jag kunde ta bilen till farsta och möta henne.. köpte present till brorsan sen  kom också sofie till farsta och vi lunchade på Waynes.. efter waynes kollade jag runt på lite kläder vill ha något nytt fint ^^ men hittade inget så vi åkte hemåt.. släppte av frida och sofie hemma hos sofie och åkte hem sen.. efter det stack jag nästan iväg direkt till posten för att hämta mitt körkort :D åh !! haha eftersom frida och sofie skulle sitta på biblan och plugga sprang jag dit för att visa mitt körkort.. töntig som man är!! satt ett tag där med dom sen ville jag inte störa mer och gick hemåt i solen ! har ni sett ? solen är framme !!!! wohoo !!
nu har jag bara degat hemma framför ett nytt avsnitt av the hills på mtv.com ^^ besatt av serien haha

ne man kanske ska försöka göra något vettigt ? några förslag ? haha lär ju somna i soffan igen ^^

Kommentarer
Postat av: Daniella

Du är grymt vuxen. Bara att kunna säga "Jag ska bara ta fram körkortet" är 100 vuxenpoäng bara d'är :)



Pinsamt att jag fortfarande räknar vuxenpoäng när jag har ett barn, är förlovad med min sambo och har en 4:a. Mn det är inte så allvarligt, men det är kul :) När jag får mitt körkort så är jag en gammal gumma

2008-09-24 @ 19:32:19
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0