mor och dotter dag

igår var första dagen jag jobbade på mässan, platsen var parkeringsvakt.. det var kul, sköna människor, inte mycket annat att göra än att gå runt och stå och vinka de åt rätt håll och svara på några frågor.. men efter 10 timmar stå och gå runt hade jag så ont i fötterna att jag haltade på kvällen haha.. är man som mig van vid att vara hemma och gå dit jag behöver eller kanske någon promenad då och då så blir det kanska jobbigt när man helt plötsligt ska stå på fossingarna 10 timmar i sträck haha.. aja.. efter jobbet hämtade micke och pappa mig och vi åkte till heron för att käka och se på bio, mumien, den var ok.. lite för mycket tyckte jag men men.. efter det körde de hem mig och jag somnade på en gång !!!

idag skulle jag hjälp della att flytta.. men eftersom jag dragit på mig en förkylning så ville della att jag skulle stanna hemma istället, hon ville inte ha en sjuk bebbe hemma mitt i hela flytten.. känner mig lite dum som inte hjälpte till som jag lovat men jag får hjälpa med något någon annan gång !! looovar !!!



jag hatar när internet helt plötsligt bestämmer sig för att inte ansluta... gah hade skrivit klart allt och sen när jag skulle spara så såklart gick det inte, och detta över var det som sparades av hela inlägget !



allt detta skrev jag i lördags !! gah trött man blir på internet ibland alltså !!!

hade iaf en mor och dotter dag tillsammans med min mor som också är förkyld.. vi kollade lite på bilar och mös med middag hemma innan vi båda gick och la oss typ 11 haha.. men det var mys !
orkar inte skriva mer om helgen, förutoma att jag jobbad ei söndags, och jobbade idag ! jobben kommer på en gång haha !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0