lördag

woho lördag.. sista dagen av Fdi på mässan.. skönt att slippa alla otroligt närgånga och otrevliga tandläkare !!
men det har varit helt okej att jobba faktiskt :)

somnade direkt på soffan när jag kom hem.. fick sluta lite tidigare idag så jag var hemma redn 5 över 12 :)

iaf ikväll ska jag till william, var så länge sen vi umgicks, han har jobbat jag har jobbat så ikväll tyckte vi att det var dags :) och det är ju så skönt nu när jag har bilen, kan åka dit och hem när jag vill :D måste inte rätta mig efter bussen, speciellt sista därifrån, jag kan ju åka när jag vill nu :D yey !!!

ne ska gå ner och kolla vad mamma gör, vi kanske borde börja på dom där bullarna som ska bakas ^^

later xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0