härliga dagar

ja det har varit ett par härliga dagar the last ones :P i tisdags var jag ute med en stor del av jobbet.. först var vi på spoon och sen blev jag övertalad att följa med vidare till 54.. trevlig kväll det där måste jag säga, vissa blev aknske dock lite för fulla haha men vi firade ju faktiskt att esmo-mässan var över! iaf bestämde mig för att sova hos pappa eftersom medans jag blev övertalad att stanna så gick mitt sista tåg ! det är ju bara gångväg till pappa men det är ju obehagligt att gå själv så snälla john följde mig..

på onsdagen skulle pappa och jag övningsköra.. vi körde i 2½ timme :D gick jättebra :D ÄLSKAR MIN BIL!! och på kvällen kom sofie förbi och vi drack te och snackade skit.. somnade tidigt

igår så övningckörde jag och pappa en timme innan min uppkärning :D gick bra ! och som ni kanske läst gick ju uppkörningen också bra för nu får jag köra lagligt själv :D :P WOOHOOO iaf efter uppkörningen körde jag och pappa ut till vidja, jag i min bil han i hans (jag vet miljön, men hallå jag ville ju köra själv och jag har faktiskt en miljöbil !) vi skulle kolla så att allt var okej, ska ju ha tjejerna där ikväll för lite party :D
iaf efter vidja så åkte vi hem och sen kom mor och hämtade micke och mig för att åka till globen för att käka på Blues och sen se säsongens premiärmatch för djurgården hockey !! Djurgården vann ju såklart :D efter det hem och jag hoppade in i min bil för att köra till nina som var i trånkan, var där en stund och sen hem  igen ^^

idag då ska jag först till farsta med linnea, sen kanske förbi kalle om han är hemma.. sen ska jag ut till vidja :D

åh vilka härliga dagar !!!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Men du... min mobil är ju helt död. du måste ringa hem till mig för att nå mig. Har du det inte numret så går det att hittapå eniro :)

2008-09-19 @ 13:54:33
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0