disney

i förrgår var jag och lisa på hockey med pappa.. det var speceill inbjudan till en träningsmatch för alla som har säsongskort.. så vi gick dit.. vi gick igen efter 2a perioden, tråkig hockey måste jag säga !! iaf efteråt så skjussade pappa hem mig coh lisa till henne i segeltorp.. där åkte vi och käpte godis och hämtade vattenpipan.. vi satt ute hela kvällen och mös i filtar.. vi pratade om tecknat och disney filmer.. så jag kollar runt på youtube nu och dert är så himal kul !! det är så roligt att man kommer igåh repliker och alla sånger haha.. coooolt !

ENJOY



 




Kommentarer
Postat av: Körsbär

jag vill ha tillbaka min vattenpipa :O

2008-09-04 @ 15:22:45
Postat av: Sofia

Åh, älskade Disney. Den enda film som fått mig att lätta på trycket i tårkanalerna är Lejonkungen (och Le grand bleu), helt sanslöst. Inte ens The green mile får mig att gråta, men en tecknad film om lejon får mig minsann att storböla.. ^^

2008-09-07 @ 00:41:46
URL: http://brilliantdisguise.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh, Balto! Den hade jag totalt glömt bort, gud vad jag älskade den filmen.. Nä känner att jag måste gå och hyra lite gammal disney för att fräscha upp minnet ;) (alla här hemma är trasiga, att dra ut videoband var visst superroligt när man var liten..)

2008-09-09 @ 21:08:16
URL: http://brilliantdisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0