yes

nu har jag fått tillbaka datorn.. brorsan lånade för något skolarbete.. min dator funkar tydlign bättre än hans.. fast min är ju som den är, internet lägger av, allt går supersegt, reklam poppar up heeela tiden ! skitjobbigt.. jag måste ju ha virus.. men imorgon ska wille komma och hjälpa mig fixa datorn.. har ju egentligen inget viktigt på den förutom bilderna så jag lämnar över till william att göra vad han vill för att fixa den !! hoppas han kan fixa !!

jaja ikväll var frida här en stund och skvallrade och drack te.. mycket trevligt, träffas ju inte så ofta längre eftersom hon pluggar massor !! så det var välbehövt denna stund.. träffade sofie i farsta för en fika dag också, stackaren är ju sjuk nu..
under tiden jag varit datorlös har jag bara glott på tv, typ bara på 6an haha, älskar deras vardagskvällar^^ scrubs, spin city, cheers, it's nice :D

imorgon ska jag upp halv 8 för att sedan gå til vårdcentralen för att kolla min hosta jag haft i 7 VECKOR!! hur irriterande som helst ! tänk er rethosta i 7 veckor liksom !! men jag har jobbat och haft annat för mig i veckorna så jag har inte kommit iväg, men imorgon ska jag pallra mig upp.. tänkte åka in till stan efter och köpa nya grejer till smyckestillverkningen.. har inte hållt på, på ett tag så nu är jag riktigt sugen på att pyssla ^^

Kommentarer
Postat av: Irina Uusitalo

Hej! Det skulle vara spännande att se dig i vår stora utmaning för smyckestillverkare.

Läs mer om tävlingen på www.smyckestillbehor.se och följ tävlingen på vår blogg www.smyckestillbehor.blogspot.com

2009-01-28 @ 22:46:19
URL: http://www.smyckestillbehor.se
Postat av: Irina Uusitalo

Hej! Det skulle vara spännande att se dig i vår stora utmaning för smyckestillverkare.

Läs mer om tävlingen på www.smyckestillbehor.se och följ tävlingen på vår blogg www.smyckestillbehor.blogspot.com

2009-01-28 @ 22:46:51
URL: http://www.smyckestillbehor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0