trött

jag somnade mycket sent inatt pga min jäkla hosta !!! så imorse när klockan ringde halv 8 var jag inteå pigg på att gå upp, så jag snoozade länge, tills jag till slut stängde av alarmet och somnade om.. vaknade i panik 20 över 9 och trodde jag skulle missa vårdcentralen denna morgon och skulle bli tvungen att vänta tills helgen.. men det var lugnt, kollade snabbt som fan upp tiderna för öppna mottagningen som var öppen tills 10.30..så jag klädde på mig och gick dit, var där 9.50 och hemma med medicin och allt 10.30 :)
på apoteket sa dom att man blir trött av min hostmedicin så man skulle vara försiktig på dagarna.. och jag känner av det kan jag ju säg.. eftern dos liksom.. så staden får sig inte ett besök av mig idag,det får bli imorgon efter infomötet på jobbet :)

nu ska jag slappa i soffan tills william slutar och kommer hit.. alltså ett antal timmar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0