rolig dag!!

haha jag har skrattat mycket idag.. mest pga kristian och jonatan som kom på besök på saco.. och stannade till jag slutade och åkte hem med mig.. har faktiskt saknat kristian och hans roliga miner och hans o-diskrethet (haha).. sen att retas med kristian är alltid kul ^^
och hela dagen på jobbet har folk frågat mig vad jag tycker om johns tatuering, först vare lisa, och jag hade in gen aning om någon ny tatuering så jag blev ju jättenyfiken.. speciellt när alla sa att den inte var så vacker haha.. det är lite kul att alla ville veta vad jag tyckte, som om jag skulle bli arg, som om inte han fick bestämma själv haha.. men iaf jag förstår nu vad alla pratade om, den är ju skittråkig och ful.. en döskalle på foten, alltså de andra hade gjort lite snygga döskallar men john hade bara konturerna.. astråkig.. ne det där måste ordas upp..

"training in progress" för att citera kristin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0