inredningstips

jag gissar på att typ alla av er som läser har varit i gallerian i stan någon gång?
när man åker ner till sergelgången, rulltrappan precis mellan hm och br (vid stora entrén) så direkt till höger när man kommer ner ligger en underbar liten inredningsaffär.. American Classics!! de har massor av söta victorianska/romantiska/gammaldagsa möbler och speglar och lampor och allt sådant att dekorera och inreda med.. åh I love it.. inte för alla kanske, men iaf för mig.. så tipsa kan man ju alltid göra ^^

Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha ja men juste :D då har du iaf åt nytt att se fram emot. Nina kommer ju hem snart förresten och jag kommer förhoppningsvis hem i jul så då får vi ses ;)

2008-11-20 @ 14:07:38
URL: http://pernillas.webblogg.se/
Postat av: John (Seths storebror)

Jag älskar att bo med dig. Gillar dina nattliga ryck, madrasser är till för att vändas! Puss min snurkla!

2009-01-28 @ 16:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0