helgen

jäklar vilken jävla helg !! jobb jobb jobb !! i fredags- 13 timmar, i lördags- 11 timmar och 30min, och idag då- 10 timmar.. det har varit tufft, men pengar är det iaf ^^ och det är alltid värt det när lönen kommer :P fick 8 snygga vinglas också :) asbra när jag ska flytta, slipper köpa nya  ^^ nu är jag ju dessutom ledig tills på torsdag, sen jobbar jag till lördagen.. ska ta över laylas tider då, och jag ska be susanne och fredrica att ge mig alla tider som de skulle gett till henne (hon reser bort över vintern) så då blir det mycket jobb, om de nu ger mig tiderna som jag hoppas ^^ hehe

men iaf anledningen till att jag var osocial i helgen var ju jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0