härlig onsdag

ja det har varit en grymt härlig onsdag :) bara vädret gjorde ju halva jobbet ^^
imorse var det ju infomöte, höll på en halvtimma bara så det var ju skönt.. men eftersom jag och frida bestämt att hon skulle ta tåget 10.33 från skogås så skulle jag hoppa på i älvsjö så fick jag vänta i fikarummet tills det var dags att gå.. men det var ju trevligt, philip och david är alltid lika roliga att lyssna på ^^

i stan gick vi runt och kollade och pratade :) mys, blev inga inköp utöver smyckesgrejer dock.. men men en  lunch blev det också innan frida skulle åka till skolan..
jag kom hem vid halv 3 och satte mig direkt för att pyssla med armband :) blev två klassiska pärlarmband (bilder kommer sen) och nu har jag bara suttit och laddat ner musik :) så kul att börja om på nytt, fast lite jobbigt iof, när man hade musik som amn inte hittar nu :/ men men.. min dator funkar ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0