härlig dag

först vill jag bara nämna vädret, guud vad härligt det var idag ^^ ja det har verkligen varit en skön härlig dag :D vaknade iof tidigt som fan.. 8 !! och jag sov typ inget inatt.. men när jag väl fick i mig lite frukost var jag som en duracellkanin igen ^^ åkte till haninge centrum och mötte della där vid 12 :) var så länge sen vi sågs!! vi tittade runt lite på kläder till della som hon skulle ha på en 70tals fest i helgen, men det slutade med att hon inte köpte något för klänning och bälte hade hon hemma och en väst skull hon låna av sabrina :) du kommer vara så snygg gumman ;) iaf vi lunchade grekiskt med sabrina och timothy, yum !! efter det gick de två tillbaka till sina jobb och vi gick och tog en varsin latte :) sen fick jag äntligen se dellas nya lägenhet, som var såååå mycket bättre än den de bodde i innan.. och sötaste lilla alexian, eller stora han har vuxit till en stor kille, han var så glad hela dagen :)

kom hem för en timme sen typ.. väntar på maten om lagas, gud vad jag kommer njuta av mammas mat tills jag flyttar! efter middagen tänkte jag skriva lite rader på låten jag och pappa jobbar på.. slapp kväll! :)

imorgon kommer inte bli en lika härlig dag, skulle egentligen börja jobba 11:45 och sluta 20:00, men Fredricaringde mig och frågade om jag kunde börja 8:00 istället, och självklart kan jag det, det är ju 4 timmar extra ändå.. men en lång dag kommer det att bli.. skönt att man har bil !!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Jag ser knappt ut som en hippie. Jag ser mer ut som en prinsessa från riddartiden. HAHA! Men äsch, spela roll? :)

2008-11-07 @ 22:55:05
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0