alla drar !!

ja det är verkligen så !! alla drar, de flyr sverige.. ganska smart om jag får sägadet själv skulle också gäääärna gjort det men jag har fullt upp med allt hemma.. men alla drar; john, westberg, anders, layla, carolina, de har dragit nu till asien/australien.. Nina drar till thailand imorgon, Pernilla drar till London den 22a.. de är de som drar nu om jag integlömt någon vilketd et känns som jag har.. men iaf sen efter nyår kommer massor dra igen.. frida och sofie flyttar till australien för att plugga och fanny ska också dit men bara för att resa..  Linnea kanske också dra, fats till thailand.. alltså jag kommer vara ensam kvar med inga vänne alls haha.. eller jo william och killarna finns ju kvar ^^.. men fan vad jag är avis på alla som åker !!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men sötnos, alla kommer ju tillbaka :) Dra du med vetja :D

2008-11-19 @ 11:06:24
URL: http://pernillas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0