1 december

alltså förstår ni att det är december? jag har svårt att förstå iaf.. det är 1 december nu, har varit i 17 minuter, det är 24 dagar kvar till julafton och 31 dagar kvar till nyårsafton och sen är det nytt år, 2009!! jisses vad tiden går fort!! tektinskt sätt så börjar jag flytta imorgon, men om man tänker så som alla tänker så börjar jag i övermorgon.. alltså på tisdag.. det ska bli så kul :D men lite läskigt samtidigt, men jag känner att jag klarar av detta iaf, och framför allt VILL detta :D

sitter just nu och lyssnar på leona lewis, funderar på att titta ett avsnitt bones innan jag sluter ögonen för att sova och gå upp och jobba "idag".. direkt efter jobbet blir det till att åka hem och börja rensa bland allt skit man samlat på sig under alla år.. men det är ju inte bara skit, tänk alla minnen jag kommer återuppleva när jag packar, helt sjukt.. när jag är borta härifrån i min egna lägenhet kommer micke ta mitt rum och såklart göra om det helt, de kommer göra mickes rum till ett gästrum, där jag kommer sova när jag är här hemma.. kommer kännas jättekonstigt att jag inte har något eget här.. men det är så det är när man flyttar, kan ju inte begära att mamma gör om ett rum till bara mig som jag ska ha när jag är här eller hur? eller låta allt vara kvar som det ser ut nu och komma hem till "mitt gamla rum" så som amn ser på alla amerikanska filmer och tv-serier, nej jag behöver ju mina grejer!! men hur som helst komemr dte kännas konstigt, och till en början ensamt, men hey det är en del av att bli vuxen eller hur?

jaja nu ska jag lägga mig i sängen och titta bones, god natt ♥


In my ears - "a moment like this, some peaple wait a lifetime for a moment like this"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0