yes jag vann !!

ja ! kvällen dåra !
eftersom mamma bara tänkte på middag åt sig själv och då blev det lax (hatar lax) så ringde jag i panik till kalle och sa att vi måste åka tidigare till heron för att äta ! och det var han med så det var ju tur ! annars hade det blivit billys eller något sådant onyttigt och äckligt ^^ han kom och hämtade mig vid halv 8.. och när vi kom till heron hade vi svårt att bestämma oss, men det blev O'Leary´s till slut iaf.. jag hade bestämt mig redan när vi gick in dit men kalle han tog tid på sig, ikväll var det han som hade beslutsångets haha.. han lyckades väl bestämma sig efter en kvart typ så sen kunde vi ha en trevlig och mysig middag :) vid nio kom jonas och nina så vi gick och mötte dom.. nina skulle dock käka så vi gick upp och hon tog grekiskt, satt där ett tag och pratade och så :) sen bestämde vi oss för att gå och bowla ! och jag måste ju säga att jag fick min revansh ^^ jag vann första serien, över kalle !! jonas vann annars, men det brydde jag mig inte om :P jag skulle slå kalle och det gjorde jag ! det är lugnt älskling, jag älskar dig även fast du är dålig på bowling ^^ hehe.. efter en rolig kväll åkte vi hemåt.. och nu sitter jag här framför datorn ! helt själv, kalle skulle tydligen upp tidigt så han ska sova hemma :( men jag ska nog lägga mig i sängen och se dagboken och äta glass ^^ jag klarar mig utan min man ikväll ^^

 


god natt xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0