Superman och Zorro

ja igår klagade jag ju lite på att solen hade försvunnit, men oj så fel jag hade ! :) på kvällen kom ju faktiskt solen fram och vi hade premiärmiddag för i år på uteplatsen på baksidan :) mm kändes som sommar :)

vid halv 9 igårkväll då kom nina och hämtade mig, kalle var på släktmiddag så jag var ju tvungen att hitta på något i väntan, om jag nu inte ville vara hemma och terroriseras av en liten sexårig erica ^^ vi åkte först till centrum och köpte cola och sen bar vi iväg till hennes far i trånkan :) satt där och fikade lite med familjen där, hade ont i magen så det blev bara en halv kopp kaffe för mig.. men trevligt var det iaf :D efter det bestämde vi oss för att vi ville hitta på något, så vi tog bilen till ninas mor i älvsjö och nina började göra sig iordning för att vi sedans kulle ut till temple eller after och ta ett glas vin.. när vi väl var på tunnelbanan och nästan framme vid gamla stan så ringer kalle och säger att han tänkte åka mot mig, men så blev det ju inte, jag var ju i stan så han fick stanna ett tag till ^^ vilket han inte hade något emot eftersom han hade hamnat hos sin vän i västerhaninge, som hade pool och biljardbord och massa saker så han hade ju kul där med sina vänner.. så då kunde jag slappna av och ta ett glass gott iaf och sen åka och möta honom :)
när vi kom fram till temple/after så kommer frida och sofie ut från after, de skulle till medusa ! så de drog med oss dit :) hade aldrig varit där, har hört massor från frida och sofie så det var kul att se stället :) bra musik !! fast bara på nedervåningen iof, vette fan vad övervåning höll på med haha ^^ Jag hann dock bara ta en drink för jag ville hem till äskling ^^ och vi hade ju faktiskt bestämt att vara med varandra så jag kunde ju inte vara ute för sent.. hamnade på sista tåget hem och kalle mötte mig i farsta strand :) promenaden hem till honom därifrån var inget jag såg fram emot först men det blev faktiskt riktigt mysigt :) efter bara några minuter så slutade man frysa så det blev verkligen helmys :D att komma hem till kalles säng var också helmys ^^ älskar hans säng ! gud den är verkligen skapad av gudar så himla skön !! jag ska fan sno hem den ! haha, och i natt kom vi in på att han är min superman ^^ och alla som har en anknytning till östra gymnasiet vet att det var två puckon som sprang ut 2006 i superman dräkt och en batmandräkt haha och ja superman var då kalle ! han försöker fortfarande få mig att springa ut i den, men nej jag håller mig till traditionerna ^^

Idag då; jag vaknade flera gånger i morse av olika anledningar, eva (kalles syster) spelade piano, och hans föräldrar höll på att röja överallt, och en gång var det dammsugaren som väckte mig.. kalle sov dock som en stock ! haha han måste ju vara van vid ljud, och det är inte jag ! haha men iaf vid halv 2 fösökte jag tvinga upp honom för då hade jag avrit vaken ett tag, och till slut kom han upp.. stackarn mådde inte så bra, har smittat honom med min förkylning :/ förlåt älskling! när vi var påklädda och redo gick vi upp och gjorde te och satt och pratade :) sen ville han visa det han fått gjort i bastun sen jag sist var där, och det var mycket ! du är så duktig älskling ! och det var så härligt väder ute så jag kunde stannat hela dagen där på dryggan utanför ^^ så mys, och hela deras tomt är täckt av vitsippor och smörblommor och andra blommor, hur fint som helst ! känder som sommar då ! vid 3 skjussade älskling hem mig :( och hans plan tillbaka till arvidsjaur gick vid 7 :( saknar honom redan ! och jag är så himla orolig över att han inte ska kunna komma på min student, han har tydligen viktig helikopterutbildning den veckan och kansek inte får ledigt, och han är lite klyven också om ledigheten för att det är bara den veckan de har den utbildningen tydligen och den är viktigt ! men jag vill ha honom här så himla mycket !!!! har sagt att jag själv åker upp och skäller ut hans chef om han inte får ledigt ^^ kanske ska upp helgen innan studenten, det är besökshelg då, men jag tror inte det blir av :/ kommer bara kunna vara med kalle några timmar på kvällarna då och på dagarna gå runt med de andra familjerna utan att känna någon och när vi inte ska gå runt sitta och vänta typ :/ men vi får se, vi är sent ute också, skulle vara anmäld den sista april !
aja när jag kom hem satte jag mig direkt i soffan helt slut och där har jag suttit till för en timme sen kanske.. nu sitter jag i mitt rum och tittar på Zorro! så jävla bra !! finns det ett finare par än Cathrine Zeta Jones och Antonio Banderas ? nej det finns inte ! screw Brangelina !! Antonio och Cathrine slår alla ^^



nu ska jag titta vidare på bästa zorro ^^
later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0