studentfoto

idag hade vi då studentfoto.. eftersom jag inte vågade ta min studentklänning, är livrädd att smutsa ner den eller förstöra den ^^ så fick jag ta en vanlig tråkig klänning från gina tricot som inte alls är något speciellt fin.. kände mig ganska ful när alla, eller nästan alla, kom i sina studentklänningar jättefina och söta ! men vad göra ? tog av mig leggings som jag hade på mig och hade bara ben så jag såg lite mer somrig ut, men vad man är ovan att ha klänning utan strumbyxor eller leggings nu haha kändes väldigt naket, men man vänjer sig snart igen, sommar nu ju ^^

efter fotona så käkade vi lunch i skolan, sen gick jag och frida till farsta och köpte dricka, kaffe och glass och satt ner och pratade :) efter det sprang vi runt och kollade på kläder, hittade en jättefin blommig kjol på indiska

 


mötte även sofie som kom och gjorde oss sällksap, vis prang då runt lite till.. till slut tog vi bussen hem till mig där vi hann dricka både oboy och te innan tjejerna skulle gå.. nu är jag döhungrig och hoppas mamma är klar med maten snart.. sen kommer frida hit och vi ska spela guitar hero ^^ kul ! fast sen är det ju fasktiskt desperate housewives så det måste jag se.. men annars är det gittar kväll ^^

later xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0