speach

oj vad jag behöver hjälp ! ska skriva ett argumentative speach som ska hållas imorgon på engelskan, och jag har inget ämne !!! vad ska jag skriva och prata om ? det står helt stilla i mitt huvud !! Jonatan tipsa om sl som höjer priserna samtidigt som skatter höjs, men det är ju så himla tråkigt, eller ? visst det är ett ämne att diskutera men nej inte ensam framför klassen, de kommer ju somna !
fan det här är inte bra !

åh nu tipsade han om "dans borde få större plats i OS" ! det är något jag skulle kunna prata om, men det är svårt att få de andra intresserade, plus att det kommer blir svårt att hitta motargument !

får se vad hans tredje tips är då :P hmm.. han tänker !

hmm (jag tänker) man kanske kan prata om att det behövs fler betygsnivåer, alltså fler än 4 ! de funderar ju på att införa 1-5 skalan igen ! kan det vara något ? eller är det för tråkigt också ?

fan måste sluta göra allt i sista sekund !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0