no more car !

:( jag vaknade idag till att mamma säger att min bil är förstörd !!! "vah!?!? skämtar du eller!?!?" skriker jag då, och hon säger då "ne jag skämtar inte, den är förstörd! det har brunnit i garaget, alla bilar är förstörda, lacken och alla lampor och allt har smält och rökskador, det var sportbilen längst upp i garaget som börjat brinna och sen spred sig det och värmen och röken förstörde mest!"

kul verkligen kul att vakna upp till !! åh det är så typiskt nu också, när jag planerat att köra så mycket jag bara kan nu efter, när jag går ut skolan på tisdag! har ju planerat att ta det förbannade körkortet i sommar ! blir så trött att allt bara är så typiskt !

typiskt att bilen blir totalförstörd nu när jag kommer ha tid att köra massa !
typiskt att kalle kommer hem igen på onsdag förmiddag när det är på tisdag jag tar studenten !

blir så trött !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0