Lördag

min lördag har varit en typisk pappahelg-lördag, med undantag för tiden på Ikea då ^^ vi hittade det vi behövde på Ikea så det var skönt ! fick nya lakan och så och en superskön kudde, så nu komemr det bli lättare att somna trots all trafik på stockholms mest förorenade och trafikerade väg hornsgatan ! efter ikea blev det heron igen ! pizza hut med restaurangen, och efter det blev det bowling och efter det bio - Semi Pro ! och jag säger bara SE INTE FILMEN ! filmen klarar sig bara för att Will Ferrell är med, men den är tråkig !!
aa nu sitter jag här vid datan och pratar med nina i telefon.. kom precis ur badet, nice ! otroligt vad ett varmt skönt bad kan göra för sinnet ^^ otroligt vad skönt !

nu ska jag titta den förnedrande matchen mellan sverige-finland !!
later xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0