hade fel

jag hade fel om dagen, iaf hittills :) dramat var sisådär, blev på lite bättre humör iaf.. efter det var det lunch och sen gick jag till emilia och fick veta att jag får g i betyget i matte c :D yey ! hade förberett mig på ett ig så det var ju bra :D efter det gick jag till petra och pratade med henne om balen och så, vad som ska fixas innan fredag och på fredag.. sen satt jag och frida i cafeterian och pratade lite, bestämde oss för att åka till farsta och kolla skor, har fortfarande inga studentskor, men jag hittade inga.. så vi gick och fikade istället.. blåbärspaj, mums, fick mig på lite bättre humör.. jag och frida hade en 1 ½ timmes lång fika med massor av prat om mestadels kärlek och det vanliga tjejsnacket :) trevligt trevligt.. sedan tog vi bussen tillbaka, eller frida skulle till skolan, jag skulle hem och byta kläder och tvätta bort smink för att sedan åka till trånkan och sola.. nu är jag hemma och duschad efter solningen :) är lite brunare :) solade ju iof igår också med nina så det är väl inte så konstigt ^^

nu är jag himla sugen på en promenad, får se om någon kan gå med mig :)

later xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0