full och dum

när man blir full så blir man oftast väldigt dum också haha.. och jaa, jag var mycket full igår och såhär sa kristian om kvällen ^^

Kristian - Now I am Rambo! säger:

efter att vi försökt få dig att förstå att du inte kunde gå i klackat så envisades du med att gå utan skor... så vi bad att få låna ett par som vi fick på dig.. :P

Kristian - Now I am Rambo! säger:
:D

Thess ; I wish you would säger:

haha jusste nu kommer jag ihåg ^^

Kristian - Now I am Rambo! säger:

hahaha jag har aldrig haft så roligt som när vi gick hem.. på ena sidan har man henrik som är jättefull och JÄTTEbestämd, och på andra sidan har man Therese som oxå är jättefull och tror att hon vet allting.. hahah

Thess ; I wish you would säger:

hahahahahaha  XD

Thess ; I wish you would säger:

oj vad jag hade velat se oss ^^

Thess ; I wish you would säger:

vad var han så bestämd över då ? :P

Kristian - Now I am Rambo! säger:

hahaha allt.. värsta fokusen när han gick å sen så skulle han köra bil för "det var bara runt hörnet" XD

Thess ; I wish you would säger:

haha men vad visste jag då ?  :P

Kristian - Now I am Rambo! säger:

allt man försökte hjälpa dig med.. haha!

"therese håll dig på vägen" "ja jag vet jag gör ju det!" å då gick du en millimeter ifrån diket brevid vägen.. :P sen när du väl gick på asfalten så gick du mitt i bilvägen och så fort någon sa till dig att inte gå där för att det kommer bilar så sa du bara "nej.. det åker inga bilar nu". med mera med mera.. XD

Thess ; I wish you would säger:

hahaha XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0