DANS

ne jag bestämde för att skriva och prata om dansens plats i OS :) är ju något jag själv är intresserad av så det blir ju bra :) skiter i om killarna i klassen somnar ^^ tror säkert att vivian tycker det är lite kul med dans haha

att bropå dans.. jag har ju mer eller mindre lagt av :( och detta tycker inte Max om, han tjatar om att jag ska komma tillbaka och testa med hans kompis Alvaro som gått några veckor nu och är duktig tydligen.. och ja terminen är ju slut men man kan fortfarande träna i hammaby höjden så i veckan ska jag nog pallra mig dit och pröva med Alvaro och se hur det går, går det bra, ja då kommer jag dansa häcken av mig hela sommaren så vi kan tävla efter den :D saknar dansen så mycket !!

ska skriva mer på talet nu
dansa och va glad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0