blaha blaha

usch vad jag är trött idag !!! bläää
snoozade mig en coh en halv timme imorse igen ^^ kom till skolan vid halv 1 då jag mötte upp johan och erik och pratade lite flak och så, sen hade vi idrott, Ayman och Majeed hade sin lektion idag - amerikask fotboll stod på schemat, och det var askul faktiskt ! även om vi inte hann spela någon match idag, så hann vi börja träna och passa lite bara, men det var kul :) ser faktiskt fram emot nästa gång då vi ska spela match, så jag verkligen får se vad kalle snackar om när han ska se supebowl och grejer (han spelade förut) ^^
efter idrotten var det stress i cafeterian där vi skulle kolla på tyger och grejer till balen, och gå igenom allt för teckenspråksprovet som vi skulle ha, skulle filmas medans vi tecknade en serie och några meningar, det gick ju åt helvet ! är man sjuk en vecka så missar man apmycket !!!
efter det tog jag närvara på engelskan och åkte till stan för att köpa skjorta till papsen, emn såklart hade inte topman den skjortan jag ville ha i medium så det blev en vid tygskjorta från HM som är skönt att ha på sommaren, men fortfarande snyggt så det blev ju bra :)
kom hem döhungrig och åt massa chips mor min ställt fram, innan maten (inte bra- varken nyttigt eller bra innan man faktiskt ska få mat) ! efter maten soomnade jag i fotöljen, och nu sitter jag och tittar på Dirty Sexy Money ! asbra !! jag är en sån serienörd haha !
efter det ska jag plugga :( göra klart idrottskrivningen :( uscha !!


later xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0