yey !

igår var ju som tidigare nämnt en duktig dag för mig ^^ och senare blevd et en mysig kväll.. älskling kom ju hem igår :) så han kom och hämtade mig vid halv 10, sen åkte vi och köpte dricka och sen åkte vi hem och myste framför första bourne filmen, som jag tydligen var tvungen att se.. men det var bra faktiskt :) ingen super film direkt som kalle tycker att det är men den var bra :) jag är så glad att han är hemma igen :) han är hemma ända tills nästa tisdag också :) nice ! så skönt att slippa tänka på att han åker igen på tisdag :)
idag när vi vaknade, eller aa när kalle vaknade 9 så vaknade jag till, han skulle ut och jogga en mil människan :O men jag låg kvar i sängen och sov ^^ kom hem för en timme sen ungefär.. och nu sitter jag och glor tv bara.. funderar på vad jag ska göra idag :/ kanske ringer wille och kolalr om han vill komma hit.. familjen är på hockey så jag är ensam hemma och har tråkigt, har inte umgåtts med wille eller jesper på massa veckor nu ! förutom på 360 för två veckor sen men det räknas inte :P
äh får se vad jag hittar på :P

later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0