Vinterland

alltså VAFAN!!! Jag ÄLSKAR SNÖ !! men kunde det inte kommit i december och januari istället för nu i mars? snart april ju !! Började ju få vårkänslor i solen, men så kommer snön nu ! jäkla klimatförändringar ! haha även om det är hur vackert som helst ute nu så vill jag inte ha snö ! snön skulle kommit vid jul och nyår ! det skulle sett ut så här på nyår så man inte hade haft problem med raketerna i leran, och skorna som blev leriga och fötterna som blev dyngsura !

aja jag har hållt mig inomhus idag iaf.. har bakat massor av bullar :) och chokladmuffins :) en riktig bullmamma har jag varit hehe så nu luktar hela huset nybakta kanelbullar *mums* och det är ju faktiskt rätt mysigt med nybakta bullar och snö ute ^^
men jag är dock inte fullt så glad som jag kunde varit, är himla irriterad faktiskt.. lite visat intresse skulle vara kul liksom ! och ett samtal när det sägs att det ska komma ett !

visst är det inte bara jag som tycker det är irriterande när folk inte ringer när dom säger att dom ska?

Kommentarer
Postat av: Linnéa Nilsson

Ja, fyfan för snön! Snöplogen åkte just förbi här utanför :( förjävligt! Jag vill kunna använda min jeansjacka och loafers! :P
Ja, att inte få ett samtal när man ska är hemskt! Förstår precis vad du menar ;)
Men shopping imorgon! Det blir kul :D

2008-03-24 @ 19:14:22
URL: http://linnets.blogg.se
Postat av: Thess

ja haha jag har inga vinterskor äns :/ haha
nej och nu blev jag besviken igen ! aja..
yes det blir det :D jag måste dock spara pengarna till london, men det blir kul att titta på när du kolalr på grejer ;) haha

2008-03-24 @ 19:31:59
URL: http://ThereseKristina.blogg.se
Postat av: Daniella

Ja, du är bra lättroad du :)
men den som kan glädjas åt lite har mycket att glädjas åt!

2008-03-26 @ 20:07:06
URL: http://daniellalamb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0