typiskt !

det är alltid så här för mig :/ jag blir sjuk när jag som minst vill vara det (ok man vill ju egentligen aldrig vara sjuk men ibland kan man ju önska att man slipper skolan och jobb för att man har ont i halsen eller något liknande, man vill helt enkelt vara lite småsjuk då) men iaf, det är typiskt min otur att bli sjuk på lov eller när jag ska resa någonstans eller som nu; kalle kom hem igår, men jag kunde inte träffa honom för jag var för sjuk och vi vill ju inte riskera att han blir sjuk så vi inte kan träffas sen heller, plus att det är lov från och med nu för mig då.. det är alltid så !! Nu mår jag iof bättre, har ingen feber och magen mår bra, förutom småknip ibland.. det ända som är jobbigt nu är att jag fortfarande har svårt att äta och har så himla ont i huvudet, jäkla tabletter hjälper inte på mig !.. men men, eftersom jag mår bättre idag och inte har feber så ska kalle komma förbi och hålla mig sällskap :) Saknar han såå !

men iaf för att komma tillbaka till min typiska otur ! det är verkligen ALLTID något som stör när det är lov eller jag ska någonstans eller så.. antingen blir jag sjuk eller så är det röda veckan eller något annat.. tajming man har liksom !
aja nu börjar jag må bättre iaf så jag är nog frisk till helgen hoppas jag :)

ska hoppa in i duschen nu
later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0