Juno

Jag var ju ledig från work idag :) så himla skönt :)
vaknade vid 10 imorse faktiskt, konstigt brukar aldrig vakna så tidigt om jag är ledig, men nu gjorde jag det.. var ganska skönt faktiskt.. hela dagen hade inte gått liksom ^^ Igår var jag och Nina och hälsade på Lisa när hon jobbade på Tempel.. Blev en mycket trevlig kväll, två drinkar som lisa spetsade till ganska rejält :/ haha så det räckte på hela kvällen.. kidde och bärra skulle komma förbi också, men jag gissar att dom blev kvar på viper *nerds* haha.. fast patrik matte och erik och hela deras gäng kom intraskande helt plötsligt så vi fick ju sällskap ändå :) mycket trevligt ! räddade oss från otroligt obehagliga och slemmiga typer haha.. fölorade ett "spel" mot matte också så jag var tvungen att köpa en drink till honom ! som han svepte på två sekunder och jag fick inte ens smaka !! inte coolt ;) aja när killarna drog sig vidare till vanilla orkade inte jag och nina vara kvar, vågade inte riktigt heller, en kille var superläskig och slemmig och på nina som fan ! haha.. så vi tog tunnelbanan vid 1.. och sen hämtade min snälla kära mor oss vid telefonplan och körde hem oss :D

idag då; åt frukost med mor min.. sen bestämde vi oss för att hitta på något, och det blev bio.. Juno blev filmen och heron blev stället.. vi gjorde oss iordning och tog min bil faktiskt :) innan bion fikade vi lite och tittade lite på möbler :) det är ju så himla kul att kolla möbler etc. längtan att flytta hemifrån blir ganska stark måste jag säga ^^ iaf sen var det dags för Juno, den var jättebra tyckte jag, det tyckte mamma med :) den var så himla söt, rolig och samtidigt allvarlig och fick en att tänka.. gillar såna filmer ! men vad jag gillade mest med filmen var soundtracket ! helt otroligt bra :) texterna i låtarna är sjukt bra och låtarna är bara glada i sig :) ska försöka leta reda på alla låtar från filmen nu, hittat massa på youtube, gäller bara att ladda ner, vet dock inte hur man gör :/ har inget sånt program ! men men jag lyssnar på youtube så länge ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0