Jag ska ha revansch !

I torsdags så ringde jag hit frida ! hade inte träffat henne på jättelänge kändes det som, typ en vecka eller så, men ändå ^^ vi hade mycket att prata om ! det händer ju mycket på en vecka !! :P iaf vid 12 gick hon hem och jag gick och la mig och sov på en gång ! var så himla trött !

Igår då; vaknade av att nina ringde, pratade om kvällen.. vi skulle ut och spela biljard och ta några öl med våra kära pojkvänner och några kompisar.. men det blir aldrig som vi planerar från början.. Jonas (ninas pojke) kunde inte följa med helt plötsligt, och wille var med sina kusiner, frida och ulli skulle på bio men kanske skulle komma sen.. så till en början var det jag, kalle, nina och jesper.. vi bestämde att vi skulle käka innan på stekpannan på söder, så nina ringde och bokade bord, vi fick det sista :) sen ringde jag två gånger och väckte älskling som tydligen hade gått och lagt sig 10 på morgonen för han hade kämpat med sin logga för sin grupp, stackarn ! men han fick pallra sig upp vid 5 för vi skulle ta tåget 6 ^^ det blev en mycket trevlig middag även om jag hade lite för mycket beslutsångest över vad jag skulle äta, och tog tid på mig ^^  men jag löste det sen och som sagt det blev mcyket trevligt :) sen upptäcker jesper att han glömt sitt leg ! jäkla skit, amn behöver ju det för att komma in på biljardpuben ! så vi började ringa till olika ställen och kolla om man behövde leg för att komma in.. gick dock inte så bra.. vi beslutade oss för att pröva ett biljardställe på hornsgatan men nej, kom inte in.. sen gick vi till bowling på hornsgatan men usch så tråkigt det var där, de hade ju ingen alkohol ! haha.. sen ringde kalle till bowlinghallen vid gullmarsplan och kolalde om dom hade bana, och det hade dom så vi åkte dit.. dock behövde man  leg där också.. fast vi fick spela, men inte dricka vid banan.. så vi spelade utan alkohol.. och jag och nina slog strike det första vi gjorde ! *yes* tänkte jag, nu fan ska jag slå kalle ! och det var jämt ! tills han blev bättre och jag blev sämre :/ haha ! jag börjar alltid asbra, sen blir jag bara sämre ju mer tiden går ! men kalle blev bättre !! fusk ! haha.. Nina som hade varit väldigt negativ mot bowling hade värsta flytet, hon slog massor av strikes och spärrar och vann faktiskt båda serierna vi körde ! :D andra serien var jag och kalle väldigt jämna igen, men sen i slutet drog han ifrån och blev bättre igen !! jäkla skit !!! jag ska ha revansch !!!! ^^
efter bowlingen satte vi oss vid baren där och tog en varsin dricka och satt och snacka bara, trevligt :) nina skulle dock gå ganska tidgt så hon satt emd oss i 20 minuter eller så bara.. sen kom frida och ullis och hälsade på lite, innan vi bestämde att vi skulle röra oss hemåt.. eller aa kalle bestämde *grr*.. han skulle nämligen till en kompis sen som han hade lovat att träffa ! men men det gjorde ingenting.. vi kom hem vid halv 1 och kalle skulle komma och sova hos mig sen ändå så ^^ när vi var hemma gjorde jag ullis och frida té och varm oboy och satte oss och pratade och tittade scrubs hemma hos mig.. vid halv 2 gick de dock hem och jag la mig i sängn och glodde tv.. vid 3 skulle jag precis stänga av teven och sova, och då ringer kalle och är utanför :) så jag släppte in han innan jag kunde slappna av i sängen igen :P

idag hade jag ställt klockan på halv 10, den pep var fjärde minut tills klockan hann bli 10, då jag pallrade mig upp mycket motvilligt ! var så himla trött, är fortafarande så himla trött, ska nog sova en timme eller så snart ^^ ajaa började göra mig iordning medans kalle sov.. vid kvart över 11 var det dags för mig och lillebror att gå till tåget, så jag sa hej då till älskling som låg kvar i söngen coh skulle ta nästa buss, sen bar vi iväg till mormor.. mötte frida också på tåget.. vi hade en trevlig fika där, med mycket god äppelpaj, och förmodligen den största jag sett.. den var verkligen hur stor som helst haha god vard en också.. vid 2 sa vi hej då till mormor och ronnie.. Lillebror åkte hem och jag och frida åkte till mitt jobb för att hämta min lön som jag sen skulle växla till engelska pund :) sen åkte vi hem :) har bara drönat hemma nu, är så himla trött i huvudet.. pratade med chefen idag också, har bara tre veckor kvar på jobbet :D nice !! en av dem kommer jag inte kunna jobba heller så det är bara två gånger kvar ^^ imorgon och näst nästa vecka :) fast jag vill verkligen inte jobba imorgon :( ska vara med kalle ikväll och sova där, sen åker han tillbaka till arvidsjaur igen vid 4 ! och då jobbar ju jag fortfarande, jobbar hela dagen :( inte kul ! jaja jag får stå ut !

ne nu ska jag faktiskt sova en stund ^^
later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0