Grease

Hallojsan ! :) kvällen igår blev ju lyckad till slut :) först så hjälpte jag mor med maten sen satt vi och sjäng med medans vi åt till Så ska det låta ^^ trodde först att Kalle inte skulle ringa och skita i planen på att gå ut och fira Sagas 20-årsdag, men vi hamnade på 360 iaf, och det var faktiskt riktigt kul :) dansade massor, blev dock av med en cider, ett glas vin och en drink, som jag lämnade på bordet och trodde johan och kalle hade koll på dem men icke då.. fast det gick ju bra ändå :) det var rolig musik igår också :) massa klassiker som "girls just wanna have fun", grease låtar, "kung i baren" osv :) haha jag och Oskar körde järnet när grease låtarna kom, dom är ju så bra ! så gnäller Johan på att han inte tycker om dom ! vem fan gillar inte grease? jag förstår inte hur man inte kan tycka om de låtarna eller filmen ! men kvällen var kul iaf, och det var ju kul att träffa Kalles vänner som han umgås med, jag har ju bara träffat dom nån gång kanske och aldrig hälsat liksom, vi gick ju i samma skola allihopa men aa, det var kul att prata mer med dom :)
när vi skulle hem så ville Kalle ta en svarttaxi, vilket jag inte var så bekväm med men aa jag hade ju honom med mig så det skulle ju gått bra, men eftersom bankomaten bara hade 500-sedlar så fick det bli bussen ändå, och vi hamnade ju på samma buss som resten av sällskapet så det blev en kul resa hem :) mindre kul sen när vi var framme i skogås och skulle gå hem till mig i regnet, kallt och blött, inte okej ! men vi kom i säng vid halv 5 iaf och somnade nästan på stört ! sov till typ 1 idag också :) nice !
nu är kalle hemma, och jag har försökt jobba på projektarbetet men har inte lyckats så bra eftersom mitt f*cking Word inte fungerar ! det vägrar starta så jag kan inte öppna dokument eller göra något alls ! inte kul ! eftersom jag måste lämna ett indrag till Jorge senast imorgon eftersom omdömen skrivs på måndag ! aa jag har iaf skickat mejl till honom och förklarat situationen så jag hoppas det är ok ändå !
Ikväll blir det packa som gäller, ska ju till branäs imorgon :) och sen blir det nog mys framför melodifestivalen med mor och bror :)

later xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0