vinka

blev lite lurad igårnatt av kalle ! han kör ju alltid bil när han ska någonstans, så jag trodde såklart att han skulle hämta mig när jag pratade med honom vid 1 inatt.. han var hos boban.. men sen ska jag tydligen gå och möta honom, för han hade bestämt sig den dagen för att åka buss, han orkade inte köra så han tog bussen istället.. *suck*.. fast det var skönt ute så det gjorde inte så mycket ^^ men vi visste inte när nattbussen gick så om den inte gick snart skulle jag mörda kalle, men som tur var behövde vi bara vänta 8 minuter.. så jag underhöll mig med min nya kamera, kalle tycker inte om att bli fotad så det var jättekul ^^

  


på bussen satt kalle och äcklade mig med massa snuskhistorier som han tyckte var kul, som jag iof också tyckte var kul men de var snuskiga haha.. sen vid farsta strand då så var det bara att börja knata hemåt kalle :) mysigt, det var ju varmt också :) väl hemma och i säng så fastnade vi framför "det var en gång" ett program på fyran, ett engelsk program som gör massa kända sagor som "prinsessan på ärten" och sådana, fast de gör sagorna på modern vis.. igår var det billy goat, det handlar om en kille som lurar ett troll haha det var ganska kul faktiskt ^^ men efter ett tag så orkade vi inte och stängde av..
idag så gick vi upp vid 12, gjorde oss iordning, åt frukost och kalle larvade sig vid matbordet med sin far, medans jag och annika bara tittade på och skratta haha.. sedan skulle vi bara döda lite tid innan vi skulle in mot stan.. så vi åkte hem till mig snabbt för att lämna min jacka och hämta solglasögon.. efter det var vi tillbaka igen.. fast vi bestämde oss för att åka tidigare till stan för att gå runt lite och mysa bara.. så vi tog våra grejer och gick till farsta strand där vi köpte glass, sen tog vi tåget in till staden.. första stoppet var banken, sen spenderade vi nästan en timme på design torget :) haha de har så roliga saker :D hittade en asrolig bok, "du och jag" (bilden endanför).. stod massa roliga saker som amn ska fylla i och så med sin partner! hur kul som helst ! egtt exempel på vad man ska fylla i; "jag skulle älska dig även om du.... adopterade en apa" hahaha

 


efter designtorget rörde vi oss mot arlanda express.. usch drog och slet lite i älskling, ville inte att han skulle åka :( men väl där så bestämde han sig för att ta det senare tåget :) yey.. så vi gick och köpte lite tidningar till honom och sen började gå tillbaka :) hatar det där stället ! måste alltid vinka av honom där :( inte kul ! ville inte släppa när han skulle gå på !! usch.. men när han hade gått på och dörrarna stängts så fick jag "älskar dig puss" sms :) och sen vinkade vi när tåget åkte iväg !! åh saknar honom redan !! men 10 dagar brukar gå ganska fort ^^ och nästa gång han komemr hem är han hemma längre :D

nu ska jag röra mig igen.. hem till nina :) har inte träffat människan sen i torsdags :O hahaha !

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0