trött

jisses jag har varit helt slut hela dagen ! eller a halva ^^ vaknade vid 1 av ett sms från ulli.. hon ville att jag skulle följa med henne och köpa sommarlovskort.. jag gjord emig i ordning och vi åkte till gullmars för man kunde inte köpa här vid tåget tydligen.. haha hela resan dit och hem var varken jag eller ullis så pratglada, hur sega som helst båda två.. när jag kom hem gjorde jag lite te och satte mig framför teven.. har suttit framför teven i stort sett resten av dagen och hela kvällen ! är helt slut.. följde med ulli till centrum en snabbis, mötte mickis och henner kille på vägen dit, trevligt, var typ 2 år sne man såg henne :) sen har jag som sagt latat mig framför teven !

att jag är så trött kan ha att göra med att jag inte sovit ut sen studenten, och att igår natt vid 1 skulle jag lägga mig men det small av borta vid skolan och sen såg jag att det brann !! :O jag tittade och försökte höra om det var några där borta vid skolan, man hr väldigt mycket från mitt fönster, men jag hörde inget, och det såg inte ut att brinna så himla mycket, så jag var osäker på om jag skulle ringa 112 eller inte.. så jag väckte mor min och visade henne var det brann och hon ringde, 5 minuter senare kom dom och släckte.. så jag somnade inte förräns halv 3 kanske..

ne nu ska jag se mer sex and the city ^^ sen förhoppningsvis kunna somna !
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0