the weekend

planerat just nu är att umgås med far och bror och sova i vidja ikväll :) imorgon åker jag hem till far på hornsgatan och gör mig i ordning för fredriks 20års fest :) sen kommer nina och bärra och hämtar mig och bärra kör oss till fredrik :) på söndag gäller att sova ut, nina ska sova hos mig på hornsgatan, så det lär ju inte bli så mycket sovande på morgonen eftersom lilla miss sunshine går upp tidigt även om hon somnat sent !! :/ men jag planerar att sova iaf ^^.. sen kommer kalle hem :)
så ser det ut än så länge.. men man vet ju aldrig när jag har planer numera :/ de kan gå upp i rök hur lätt som helst :/ men än så länge ser det bra ut :D

later xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0