sol, ja tack !

ja imorse såg det ju inte ljust ut när man tittade ut genom fönstret.. men på eftermiddagen började det spricka upp och nu finns det inte ett moln på himlen, så som jag ser det iaf :) och jag vill att det ska fortsätta så ! vill inte ha mer regn nu.. det var skönt i två dagar men nu får det gärna vara över.. men nej då, alla väderrapporter har sagt att det ska bli regn och moln hela helgen och nästa vecka, på midsommar också.. usch.. vill ju ha en solig midsommar, vi ska ju till kalles landställe och det är ju såklart roligare om det är fint väder.. allting är ju iof roligare om det är fint väder ^^
aja skitsamma.. nu ska jag ta det lugnt en stund och sen fixa mig för kvällen.. ska ut med nina och pernilla och sen kommer antagligen berglund och hans polare :) det blir trevligt :) har ju inte träffat människan på 9 månader :O

later xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0