SATC !!

haha jag lyckades äntligen komma iväg till bion och se SEX AND THE CITY !! efter jag hade städat ringde jag erik, har ju inte pratat med honom  eller johan sen studenten.. och jaa de skulle se sex and the city ikväll och frågade om jag skulle hänga på :) såklart !!! hade iof halvt bestämt med wille.. men det var lugnt :) så johan erik carro och deearna kom i lilla doris och hämtade mig vid 20 i 6.. bion började 18.30.. och guuuuuuud vilken bra film !!!! gaaah ! jag skulle kunna se den tusen gånger om !! ^^ den ska definitivt köpas när den kommer ut ^^ efter filmen åkte vi hem till erik och johan och åt glass med jordgubbar och hann titta på lite australiensk komedi :) var faktiskt askul haha, men när johan ändå skulle köra christian till anna så hängde jag på  hem.. jag hade så ont i ryggen (har fortfarande) och är jättetrött så jag kände att det var bäst att åka hem, så jag inte skulle behöva vara elak och tvinga johan köra mig senare :) visst är jag snäll ? ;P

nu ligger jag i sängen och glor på... vad annrs SEX AND THE CITY ^^ kan man nånsin få nog ? NEJ ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0