packning pågår

ja nu är det ju så att kalle ringde när han hade landat på arlanda och sa att vi skulle åka till landet ikväll, typ vid 5 - 6 nångång.. detta var alltså vid 20 i 1.. och nu är jag nästan klar med packningen.. kan tänka mig att min väska är tre dubbelts så stor som kalles haha, eller a om han nu använder sin ryggsäck som han brukar som är ungefär lika stor som väska, lär jag ju .. jag har packat ner för mycket tror jag.. tre ombyten bara för midsommar, sen klräder för de andra dagarna och sådana nödvändiga kläder som mjukisar och tjocktröja.. haha jag gör alltid så här ^^ packar alltid ner för mycket, och tror att jag behöver allting och sen använder jag typ en tredjedel av det ^^ aja hellre för mycket än för lite ringt ? :P

later xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0