hur bra som helst

nu etfer project runway.. är det dubbelavsnitt av SEX AND THE CITY !! WOOHEEY !! så jävla bra :) men shit vilken soffpotatis jag blivit !! :( men imorgon ska jag iaf vara sysselsatt.. jag ska först till stan med nina ! åh jag har shoppingnoja så det slår i huvudet ^^ sen efter det ska jag på bio med sandra och jag antar några från klassen :) vet ej vilka som ska med.. så det ska bli trevligt ! men helgen blev inte som planerad.. jag ska inte jobba för scholl längre, de behövde tydligen ingen hjälp :/ så jag ska nog umgås med far på fredag.. på fredag fyller också fredrik 20 :D men han har fest på lördag, så på lördag ska jag till honom.. söndag kan jag ju bara hoppas blir det bio igen, och denna gång SEX AND THE CITY filmen !!!! ^^
ne nu ska jag hämta mig något att dricka och sen glo på tjejerna jag glott på i flera dagar nu ^^ haha

later xoxo

Kommentarer
Postat av: Nikolina

För o va ärlig är jag hyffsat trött på det här nu..

Både (!) jag och tommie har gjort dumma saker, så är det. Men vi har valt att stanna kvar hos varandra och så kommer det förhoppningsvis förbli. Om du har något emot honom (anser att jag inte bör vara med honom) så finns det inget vi bör prata om, alls. Tyvärr.

Det är synd att det blivit såhär, men alla förhållanden har kriser. Jag är inte svag (som Lisa säger) det är inte alls det som det handlar om. Jag har valt att stanna hos Tommie, ingen tvingar mig.

Men jag förstår inte vrf du väljer att gå till jensen när du ändå måste förstå hur de skulle kännas för mig att se henne.

Missförstå mig inte nu Therese, jag menar inget illa. Det här är en jobbig situation, that's it. Men jag har bestämt mig för hur jag vill ha de.. så är det bara.

Det jag försöker säga är att jag kommer aldig någonsin vilja vara i samma rum som henne, på det sättet är jag svag, jag har svårt för att sluta hata folk som inte är värda bättre.. så därför kom jag inte heller på din student. Tommie är inte the bad guy, och jag den som ska träffa Lisa och hålla med er. Det funkar inte så, inte för mig.

Men snälla, missförstå inte nu. Det sista jag vill är att "bråka" med dig. Du måste förstå att det här är jobbigt för mig med ..















2008-06-26 @ 00:44:54
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/
Postat av: Daniella

Ja, jag ska börja ta lektioner så snart som möjligt! :) Ska bara få hem mina teoriböcker som jag har beställt. Då ska jag boka in mig på typ två körlektioner i veckan :) WEEEHOO

2008-06-26 @ 08:43:14
URL: http://daniellalamb.blogg.se/
Postat av: Malin

Okej.

Ja pappor tror alltid att dem har rätt men det har dem inte alls!

2008-06-26 @ 12:14:54
URL: http://brunettmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0