Tjejsnack på ingång :)

kalle kom och hämtade mig vid halv 1 igår,eller idag klockan hade ju paserat 12 slaget på natten ^^ vi somnade typ 2 kanske halv tre.. och jag vaknade flera gånger imorse, vet inte varför, kan vara för att solen lyste in på mig.. men aa.. vid 11 när ja hade varit vaken ett bra tag ringde kalles alarm och även han vaknade.. båda helt trötta gjorde vi oss i ordning och bestämde oss för att åka till farsta för kaffe :) men jag kände att min mage inte klarade av kaffe :/ så jag tog färskpressad juice *mums* istället.. men kalle drack nöjt sitt kaffe :) efter våran fukost bestående av kaffe och juice :/ (vi var inte hungriga, jag är verkligen en frukostperson, men ibland är man bara inte hungrig, plus att jag hade lite ont i magen) körde kalle hem mig i caben :) han är uppe i arvidsjaur nu igen :( fast bara en vecka, sen är han sommarledig, i 13 veckor :O hur nice är inte det.. jag komemr att ha min man hemma :D yey ! aja när jag hade sagt hej då till älskling och kommit hem inanför dörren.. la jag mig direkt i soffan och somnade ! sov några timmar :) skönt skönt ! är fortfarande helt slut, sitter och tittar på sex and the city, och frida är på väg över.. ska nog svulla i oss choklad och dricka te och snacka skit.. massa tjejsnack kommer dte bli :) mycket mysigt !

later xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0