söndag

det var en kul kväll igår :) mycket skratt emn också lite djupsnack ^^ träffade människor jag aldrig trodde jag skulle träffa där.. t.ex olsson haha men det var ju såklart trevligt.. sen fredde också, vilket också var trevligt.. det är ju kul när det dyker upp fok man inte sett på år och dar på en fest med personer de inte ens känner :D
aja vid 20 i 3 ringde jag taxi men när jag skulle ta på mig skorna var dom borta :O letade som en galning men mina skor var borta, antingen hade någon tagit dem med flit eller så hade någon full tjej tagit fel skor(tror med på full tjej som inte hade koll).. ingen big lost sådär, ett par tygskor för 150 spänn liksom, men bara grejen av att inte ha några skor!! man blir ju trött.. sen hade taxin åkt fel och stannat i farsta istället för att åka till stuvsta där jag var.. så det tog längre tid för honom att komma.. ringde taxi som sagt 20 i 3, han kom halv 4 !! aja jag kom hem iaf och somnade på en gång ! och mår prima idag, även fast jag drack på cider och massa vin, men jag åt ju mycket middag och jag drack inte snabbt så jag var lagom full på kvällen, och som sagt mår prima nu :)

lite pictures från kvällen ^^



alla bilder finns på min bilddagbok :)

nu ska jag glo framför teven innan jag hoppar in i duschen och vi körs hem till skogås :)
later xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0