promis

snart ska jag ut och möta frida för en promenad :D det är så mysigt med sommarpromenader ! älskar det ^^ man pratar, både om skitsaker men också lite djupare saker.. man går i sommarvärmen (som snart kommer lida mot sitt slut) och bara njuter.. man märker inte ens att man faktiskt får lite träning också.. jag och frida brukar inte gå sakta direkt, så man har ju fått lite bättre kondis :) men jag måste börja träna på riktigt !!! får ju dåligt samvete när kalle sticker iväg till gymmet på mornarna och tränar hela tiden ^^
 

ne nu ska jag gå
later xoxo

Kommentarer
Postat av: Engman



haha ja det är inte lätt :D Jag måste bara fatta att det är torsdag idag och inte onsdag ^^ har inte riktigt förstått det ännu ^^





2008-07-24 @ 10:09:07
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/
Postat av: Jessi

skönt med promenad :)

2008-07-24 @ 12:08:47
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0