packa

ja nu är jag hemma igen då :D vi kom fram till att, istället för en weekend i barcelona (som var själva presenten), ska vi ta en vecka med sol och bad istället för samma pengar :D ska bli så skönt ! vi kommer åka någongång i början av september, när skolorna börjar och jobbet kommer igång mer ! så det ska bli skönt ! innan jag går in i vuxenlivet helt ^^

just nu ska jag packa mina saker för jag ska ju till malmö med pappa, micke och pappas kompis imorgon.. efter malmö ska vi åke en sväng till danmark och sen halmstad :) ska bli skönt att komma härifrån ! orkar inte med detta längre ! sitter ju bara och lökar.. men med en litenm tripp sådär så kommer ju problemet med att packa ! är som ni vet sämst på att packa.. så jag ska sätta mig och göra en lista på allt jag ska ha med mig.. :)

later xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0