nu jäklar

vet ni vad jag gjorde idag ? ;P jag och mamma skulle åka till farsta, men innan så svängde vi förbi körskolan och jag köpte 5 lektioner !! har 4 st mån-tors nästa vecka, sen får vi se när jag bokar in den sista !! :D jag är på G !!!!! sen när vi var i farsta köpte jag en svart tubklänning på gina tricot :) kul att jag hittade nånting iaf.. mamma hittade fan hundra miljoner grejer !!
och vet ni vad mer ? ;P jag är klar med mitt CV, måste bara skriva personligt brev.. men jag kan inte skicka in än för mamma måste scanna in ett rekomendations brev som ska bifogas också.. så jag hoppas allt kan skickas in imorgon :D

nu ska jag slappa i sängen framför teven ^^

later xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0