namnsdagar

brukar ni komam ihåg namnsdagar ? det burkar inte jag iaf ! men det är kul att man fått många grattis idag :) jag har alltså namnsdag den 24 juli, då kristina är namnet, sen har jag den 26 april då det är therese :) jag brukar inte bry mig om namnsdagar eftersom jag aldrig tänker på det.. det är ju inte många som gör, förut vet jag dock att det var en större grej av dagarna.. min mormor t.ex glömmer aldrig en namnsdag :) hon är så söt :) tänker på allt och alla !

jaja min dag har varit bra :D
vaknade vid 12, solade och åt frukost.. körde klockan 2 till 3 :) gick jättebra :) startade och backade i backe.. efter det solade jag och frida hemma hos henne.. sen gick vi hem till mig och satt på balkongen och snackade skit.. sen gjorde vi mat.. hamburgare och pommes *mums* och snackade lite emr skit.. en promenad tog vi sen.. sen efter det gick vi hem till mig igen och tittade på hela 3 avsnitt av Rome ! hur bra som helst !! har de två första säsongerna på dvd.. nu är frida dock hemma och jag ska nog sova :D

good night, sleep tight, don't let the bed bugs bite !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0