helgen

Fredag;
kom till Linnea vid kvart över 6.. hon sprang för att öppna dörren när jag ringde på och hon var hur stressad som helst haha så jag började hjälpa till direkt med bål och grejer :) medan hon stog och fixade sig och ajg hjälpte till hann vi prata om allt som hänt :D sen kom åsa och senare när vi var klara och hade satt oss så kom först jesper och tobbe.. efter ett tag kom också jessia och fanny.. och senare annie och emma.. vi hade det mycket trevligt :) och jag var superglad över att linnea gillade presenterna hon fick av mig, ett par örhängen som passade till ett armband jag gjort :) men vid 20 i 9 gick jag hem för att jag och kalle hade ju bestämt att åka till vidja bara han och jag så för att det inte skulle bli för sent så gick jag då.. hem pratade med honom packade mina grejer bytte om och åt lite.. sen vid 10 gick jag till boban eftersom kalle var där.. och vi stannade där till typ 20 i 11 :O de spelade pes(pro evolution soccer) och hade några matcher kvar, de hade aldrig kommit till final och självklart gjorde dom det då när jag kom ^^ ;P haha och dom vann.. sen fick vi skjuss av linda som precis kom dit, hem till kalle.. hemma hos kalle packade han ihop det han behövde, pipan bland annat ^^ och sen ringde vi en taxi.. klockan hade hunnit bli halv 12 så cykla var inte direkt någon idé :( men men.. taxin kom vid kvart i 12, efter många om och men, svårt att hitta till kalle tydligen ^^ när vi äntligen kom fram så fixade kalle pipan och jag plockade fram dynor ljus och filtar så vi kunde sitta ute och mysa :) vi satt och pratade mös och räkte pipa ganska länge innan vi bestämde oss för att hoppa ner i bubbelpoolen ^^ innan bubblandet så bestämmer sig kalle för att ta fram överraskningen han hade tagit med sig, han frågade först om glas och tog sedan fram två champangeglas, och gissa vad han hade smygit in i kylen ? ;) jo en flaska champange :D så väl i poolen öppnade han flaskan och sen skålade vi "för oss" :) kändes helt underbart att sitta där med älskling i poolen med ett glas champange med utsikt över vattnet som var helt stilla och klart, och mitt i natten också.. åh vill tillbaks :D så himla mys.. vid 3 kom vi ur poolen och var helt slut och gick och la oss ^^
Lördag;
vaknade ett flertal gånger av att telefonen ringde !! först nina som smsa vid 6 på morgonen och sen mamma och pappa och sen nina igen ända fram till 2.. vid 1 hade jag gett upp och var pigg och kunde inte somna om.. så jag försökte väcka kalle men han abra tröck ner mig och höll i mig och somnade igen haha.. till slut tröttnade jag på det med och gick och titta på tv, och då hördes det gnäll från karln som skulle sova haha.. efter ett tag kom han och joinade mig framför teven.. båda helt slut.. vid tre tgo vi en taxi tillbaka till kalle där vi fixade oss och sen gick vi till farsta för att äta :) var skönt att gå, det var ju sol men blåste också så det var mys.. i farsta åt vi sushi :) *mums* vi konstaterade att det bara var slöa konstiga människor i centrumet just då haha alla såg så slitna ut och tråkiga.. sen kom amn ju på att vi själva såg ju inte så kul ut heller, helt trötta och döa typ ^^ vid 5 skildes vi åt vid bussen, jag skulle hem och han skulle hem.. Jag hade planerat att titta på scrubs hela kvällen med nina, lisa, kidde och fredrik hemma hos kidde.. men tjejerna bangade och då jag var klar hade allt redan börjat så det blev icke av.. så jag ringde william som var ensam hemma.. och vid 10 kom tim och hämtade mig och vi åkte till huddinge till william :) det avr en trevlig kväll med alkohol guitar hero och singstar :D mycket djupsnack för mig och tim också, vi kom på att vi är precis likadana när det komem till förhållanden, tänker för mycket och analyserar allt !! det är jobbigt att gjöra, det ska man inte göra, för mycket iaf !! hehe.. tiden gick och vid 5 gick vi alla och la oss, jag hade fått en hel uppblåsbar sängmadrass att sova på själv ! myyyys ! hade roffat åt mig ett täcke också smart som jag är, jag paxade, eftersom vi var så många så fanns det inte täcken till alla, så man får vara snabb om man vill ha ett så jag paxade ^^ men patrick och danny började hålla på att hoppa runt i kallingar och spela gitarr och grejer.. så vi somnade kanske halv 6-6 !! så ni förstår varför jag är trött idag kanske ;)
Söndag;
vaknade ett antal gånger av att olika telefoner ringde inne i vardagsrummet där vi sov.. jesper gick upp vid 1, in till tim och malin som var vakna i willes rum.. vid halv 2  tog jag mitt täcke och gick in dit jag med för alla andra sov.. vid 3 hade allt plockats undan och jag och wille gick och handlade frukost till alla, som tog slut ganska snabbt så fort allt var framdukat.. efter detta så glodde jag och tina på tv medan resten av grabbarna gjorde lite vad som helst.. vid 10 över 7 så körde tim hem oss :D och jag har bara slöat hemma efter middagen som var klar när jag kom hem ^^

nu ska jag röjja undan allt som ligger i sängen och sova !!
god natt xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0